čtvrtek 21. července 2011

Nedostupnost - /my room/

Ahoj :))
Zítra odjíždím da dovolenou.Vrátím se: 24.7. 

Jinak už jsem se konečně odhodlala a nafotila vám ten můj pokoj.
(pro zvětšení klikni na obrázek)

13 komentářů:

  1. Dobře :) Budu ráda když budeš sledovat i ty můj blog :) Teda jen pokud chceš :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš nádherný pokoj

    OdpovědětVymazat
  3. úplne krásna ružová ♥ Bože ja dodnes ľutujem moje minuloročné rozhodnutie, nafarbiť si steny na žlto a oranžovo, lebo som si myslela, že keď mám ružový nábytok, tak by to bolo veľa... :(

    OdpovědětVymazat
  4. Páááni, nádhera!!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Akorát u mě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš nebo aspoň nakoukneš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný pokoj, nejvíc se mi líbí ta zeď za tou bílou komodou. Úžasné.
    Sleduji, budu ráda když mi to oplatíš:)

    OdpovědětVymazat
  6. :O ten pokoj je báječný!!;) nádhera! ;)
    Sleduji tě! Budu ráda když oplatíš:P ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ty jo náádhernej pokojík..jak z katalogu :) jinak sleduji! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný pokoj. ;)) Jsem další tvůj follower.

    OdpovědětVymazat
  9. Kráása! Opravdu dokonalý pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš opravdu nádherný pokoj! :)

    OdpovědětVymazat